Op schooldagen kunnen kinderen terecht in de voorschoolse opvang vanaf 7uur tot 8uur.

De naschoolse opvang start om 16.00 uur en eindigt om 18 uur.
Leerlingen van de lagere school kunnen op maandag, dinsdag en donderdag in de studie blijven.
De studie start om 15.30 uur. en eindigt om 16.00 uur.
Op vrijdag is er geen studie maar kunnen de leerlingen natuurlijk wel aansluiten bij onze naschoolse opvang.

Op woensdag start de opvang om 12.20 uur. Deze wordt t.e.m. 13 uur op de school georganiseerd.

Na 13 uur wordt de opvang georganiseerd door IBO ’t Kriebelke, Wetteren-ten-Ede.
Het vervoer van de leerlingen naar ’t Kriebelke wordt georganiseerd door de school.

De kinderen moeten vooraf ingeschreven worden door de ouders, via een formulier te verkrijgen bij het gemeentebestuur van Wetteren.
Voor de voorschoolse en naschoolse opvang wordt een kleine vergoeding gevraagd.
Voor een overzicht van deze vergoedingen verwijzen we naar de lijst met richtprijzen.