Ouders

De ouders zijn onze belangrijkste partners. Zij zijn de ervaringsdeskundigen. Om tot een vlotte samenwerking te komen is een open communicatie heel erg belangrijk. Dit vertaalt zich onder andere naar deze website,
de maandberichten, de vele losse babbels aan de schoolpoort of op de speelplaats,
de oudercontacten
die driemaal per jaar worden georganiseerd maar ook
de oudergesprekken die we houden wanneer er een bepaalde bezorgdheid is, onze samenwerking met een enthousiaste ouderraad,…

Contactgegevens CLB

Onze school wordt begeleid door het Vrij CLB Wetteren, Hoederstraat 53, 9230 Wetteren.

Tel.: 09 369 22 21

Contactgegevens WAN-team

De ondersteuningsnetwerken zijn sinds 1 september 2017 operationeel. Onze school is aangesloten bij het ondersteuningsnetwerk WAN-team.

Algemene informatie over dit ondersteuningsnetwerk kan je raadplegen via de website www.wanteam.be.

Vindt u niet het antwoord op uw vragen over de werking van het ondersteuningsnetwerk of hebt u een specifieke vraag over de ondersteuning van uw kind binnen de school, dan kan je terecht bij de coördinatie van WAN-team:

Tel.: 0477/99.02.10.